HeLLo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HeLLo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WeLcome To My woRld.

Tuesday, February 8, 2011

Angan - Angan Saya.

Assalamualaikum.
Mungkin dah tiba pula masanya aku berkongsi
tentang angan-angan aku. Ramai sebenarnya
yang tak tahu. Even my parents. Mana tidaknya,
aku memang seorang yang pendiam. Orang
tanya sepatah, aku akan jawab setengah patah. hahaha
Punya la nak tunjukkan kependiaman tu.
Angan-angan lah yang paling orang susah nak
tetapkan.


Aku mula ada angan-angan seawal umut 6 tahun.
Masa tu, aku nak sangat pandu Go Kart. Tapi.
Tu la. Nama pun angan-angan. Tinggal 
angan -angan je. Aku memang minat dengan 
kereta yang laju. Tapi tak diatas jalan raya.
Rally, Drift, Formula one, semua tu angan-angan.


Aku nak jadi Lolipopman. HAhahahahaha
Amende tu? Lolipopman ialah bahasa pasar
untuk chief engineer in pitstop. Ala, orang
yang pegang batang lolipop yang tulis brake, 
first gear dalam F1 tu. Nampak je mudah
(main golek-golek batang lolipop), tapi untuk
jadi ketua, kita mesti berusaha keras bukan?
Gaji pun lumayan! hahaha
Bukan soal duit, tapi kepuasan sebenarnya.


Apa lagi ya?


Aku teringin sangat nak tunggang superbike.
Wah, cakap senang la. Cuba try test dulu.
Susah sebenarnya. Nak kena ada lesen B full,
kena ada 30 ribu, badan yang tegap, baru la
hot.Heheehe.
Tapi aku rasa, mustahil sangat untuk dapat
semua benda ni.


Apa yang aku cuba buat sekarang, 
TERUS BERUSAHA!

1 comment:

  1. barulah sedap gua nak baca kalau hang tulis penuh camni.

    good work!!

    ReplyDelete